ADSocius voor installateurs

Steeds vaker krijg ik de opmerking van een installateur, glaszetter of schilder: Hadden we maar een Astrid. Dat zou ons leven zoveel makkelijker maken!

Maar wat kan ADSocius dan voor u betekenen?

Hoe vaak komt het niet voor dat de bewoner of klant niet thuis is op het afgesproken tijdstip? ADSocius houdt de planning goed in de gaten en belt 1 dag voor de werkzaamheden de bewoner om de afspraak een laatste keer te bevestigen.

adsocius voor installateurs

Staan er nog spullen op de plek waar u aan het werk moet? Wie kan dat weghalen, noodgedwongen doet u het zelf om de werkzaamheden en planning niet te vertragen.

ADSocius doet u voor u een laatste check bij het adres om dit te voorkomen. Ook begrijpelijke en complete communicatie, zoals een bewonersboekje of een brief met checklist wat er van de bewoner verwacht wordt, helpt om te zorgen dat u efficiënt uw werk kunt doen.

Huisdieren kunnen ook nog weleens een uitdaging zijn, denk aan een hond die agressief, bang of alleen maar heel groot is. Een kat die makkelijk kan ontsnappen wanneer de voordeur open staat. Ruim voor uw werkzaamheden van start gaan brengt ADSocius dit allemaal in kaart en waar nodig/mogelijk zoeken we met de bewoner een oplossing.

En natuurlijk zijn er bewoners die niet open willen doen, adressen waar het niet veilig is of waar mensen wonen met gezondheidsklachten. Bij al deze uitdagingen is ADSocius inzetbaar. Samen kijken we wat u nodig heeft om uw opdracht of project succesvol te maken.

Scroll naar boven